helgen har gjort sitt...

Ja då var denna helgen slut!
Jag har jobbat min lyxhelg...7.30-13 både lördag och söndag!

I lördags fyllde Maximilian (brorsans Lisas pojke) 7 år..så vi var och gratulerade honom på em. Även kompisar till oss, deras tjej Wilma blev 8 år...Grattis till dessa bägge!

På lördagkvällen var tanken att köra till ystad på crusing men det var så dåligt väder så vi var hos syster Monica och Martin och Emmy i stället..åt gott och bara hade det bra!

I dag har jag mest fixat med tvätten efter jobbet...tar ju sin lilla tid det med!

Väntar med spänning på när nästa baby ska komma...min barndomsvän Helena och Oskar lill* som vi väntar på nu....tror det var i fredags det var ränkat till.....

Har inte hört nått så det har troligen inte hänt något än...vill inte ringa och fråga heller för jag vet hur irriterande det var när man gick övertiden och en del ringde varje dag och undrade varför man var hemma!!!!
Så jag sitter fint här och väntar på telefonsamtalet istället....

Nä minsann...nu får jag slita mig här ifrån..
Ha en skön vecka..det tänker jag ha...jobbar måndag och tisdag sen är jag ledig hela veckan LÅNGGGG!!!!!!!!!!!!!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Då var helgen gjord. Men får ta nya tag redan nästa helg. Jobbar tis kväll o ons dag sedan ledig. Imorn shopping.....skoj. / Kram Suss

2010-05-09 @ 22:15:13
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som em behaglig helg trots jobb. Snart får du välförtjänt långledighet, fast så energisk som du är blir det väl fullt upp med "hemmajobb" ;) kram!

2010-05-10 @ 09:53:01
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Annica

Hej Maria!



Brukar läsa vad du skriver, men sällan att jag kommenterar det! Rolgt att läsa om dig o dina dagar!

Helena gick i trädgården (med stor mage!) innan ikväll då vi körde förbi deras hus. Mest så du vet! ;)

Ser framemot fredag!

Kram/Annica

2010-05-10 @ 21:50:48
Postat av: Maria

Ja den där magen...har inte hänt något än...

Ska bli kul att träfafs Annica!

Ha det skönt alla

Kram

2010-05-13 @ 12:08:48
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0