Ibland är det bra att va sjuk...?!!!

Alltså det hörs kanske lite konstigt!!!

Men idag har jag varit lite piggare än måndag och tisdag då jag mest sovit...

Så när vi varit iväg på akuten med Alexander och hämtar hans medicin osv...så fick jag lite energi.

Tog tag i tvättstugan - sorterade Joakims jobbekläder, lakan, påslakan osv kastade mycket mycket..sen har jag dammat, putast fönstret, bytt gardin, dammsugat, våttorkat golvet, torkat av tumlaren och tvättmaskinen och skurat tvättstället.
Nu kan jag säga att det skiner!!!!!!!!!!!!!!

Men överskriften menar jag då att eftersom jag egentligen skulle jobbat så hade det inte blivit gjort!!!!!
och det är ju inte det första man tar tag i annars när man har annat att städa osv...jaja ni fattar!

Men nu är denna helt slut...ska slappa i soffan till Grey´s om det är ikväll.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

HAHA! Är du säker på att det var pencillin du fick utskrivit? Det värkar ju snarare vara något " Uppåt tjack" :). Kul att läsa att du är bättre. Hoppas lill killen oxå blir bra snart. / Kram Suss

2010-06-09 @ 22:19:42
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0