Det var visst ett tag sen...

Ojoj...vad tiden går!
Vad har då hänt sen sist?
Helgen var lugnt...jag var ledig, det var ett fruktansvärt trist väder osv....

Jag jobbar som tusan denna veckan....8 timmars pass mån -torsd ledig fredag sen delad tur på lördag och 12.30-21 på söndag.
Där ibland detta så ska vi på kalas på fredagkväll och sen på lördag kl 14...tur man e lite ledig där !!!

Alexander trivs på fritids...har blivit många timmar denna vecka och i morgon åker de iväg på övernattning och kommer hem igen på fredag em. I måndags hade han en kompis här som sov över....så det var bara till att väcka dessa båda kl 06.00 och köra dem till fritids.

Isabelle är ju hemma själv nu...stora tjejen...men denna vecka har hon bosatt sig hos farmor och farfar...cyklat dit vid 9 för frukost sen kommit hem vid 16.30 när kommit hem igen. Igår kväll bestämde hon med dem att det var övernattning inatt...så vi träffades 10 minuter i morse....vi körde till jobbet osv och hon tog sin packning vid 9 och gick till farmor...sen har jag inte sett röken av henne!!!
Jag tyckte att hon kunde äta med oss i varje fall men det passade inte fröken...hon skulle äta tacos med farmor och farfar!!! Känns lite konstigt och tomt utan henne....Men sen på samma gång så förstår jag henne....det e ju inte kul att sitta här hemma själv 4 hela dagar ....

Idag har min arbetskompis Rebecca blivit mamma. En liten kille Måns på 4,1 kg.
STORT GRATTTIS TILL DEJ REBECCA....vi får träffas snart!!!!

Nä...nu vet jag inte nått annat direkt...har inget smaskigt att berätta eftersom man jobbat hela tiden....vi har en ferieungdom på jobbet och semestervikarierna körs in för fullt nu!
Det är ganska skönt när man har sen semester att ha vikarierna för de är så sugna på att jobba så att man själv får lite ny energi och orkar de sista veckorna innan semestern!! haha....

ha det gott alla!!

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0