Då var det över...


Bröllopet som hela Sverige pratat om...Kronprinsessan Viktoria och Daniel...eller prins Daniel som han nu är!

Ja vad kan man säga...kära och lyckliga...det strålade om dessa två turturduvor!!!
Så fin Viktoria var...och så starkt av Daniel att hålla talet....kvällens bästa tal om jag får säga min mening!

Det fälldes nog många tårar runt om i hemmen här i Sverige denna dag!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brollopet/article7342581.ab



Victorias bröllopsklänning.

Idag har jag haft semester...så skönt efter 6 jobbedagar förra veckan....vi har fixat lite här hemma, tog en liten sväng till Borrby strand (bassängen) sen lite grillat ikväll!!! Mums!!!

 
Imorgon är jag ledig ( på riktigt då). Får fortsätta i trädgården då tror jag, rensa bort lite ogräs mellan plattorna...vi ska fira midsommar här hemma
hos oss...så det får ju se någerlunda ut!

I helgen när jag jobbade så rensade Joakim och svärfar dammen...det var i stort behov...och nu e´den så fin så...man ser tom fiskarna!!!!



börjar semester vecka 29 men har bara 11 arbetspass kvar....har tagit semester någon dag.... t ex på lille Williams barndop...det kan man ju inte missa

Nä minsann..klockan tickar....sängen och min bok kallar...vi hörs igen...när jag har tid nästa gång....

Kram kram och ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var väl bara för vackert! Grät floder så fort jag såg dom i tv:n, snyft!/ Kram Suss

2010-06-23 @ 22:34:37
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

ja jättefina!

2010-06-24 @ 13:28:34
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0