Sommar och solvarma dar...lalalala....

Idag har mamma och jag tagit en sväng till Bo Ohlsson...bytte några linnen osv.
Sen fick vi äntligen upp poolen...som kära pappa hittat på JHL till oss...vi letade ju i Ystad bla....
Men nu är den på plats och barnen har invigt den!





I em kom pappa och vi fortsatte med spacklingen...även Alexander och Joakim tog ett tag.
Sen kom mamma på emfika..Isabelle hade bakat Dumlemuffins....mums mums...

Jag fick ett ryck och städade över huset...sen blev det en snabb kvällsmat...lite gott och blandat...korv, hamburgare, snitzel...ja...lite skåprens!!!!

Sen gick jag upp och spacklade det sista...då det jag kan ta...så nu är allt klart 1 gång...( det jag skulle göra).
Efter det var jag så varm så det blev poolen även för mig!!!



Jätteskönt när man väl kom i! ( vad vacker man e´....NOT!!!!!!)
jaja det bjuder vi på  ikväll.

Ha det bäst!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Buurrr! Är det kallvatten direkt från kranen doppade jag mig aldrig. Badtempen måste minst upp till 37 grader, haha/ Badkrukan Suss

2010-07-23 @ 07:28:23
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter treevligt men kallt, vilken fräck vattenpistol isabelle sprutar med, får man lov att fråga var man hittar sådana? kram!

2010-07-24 @ 17:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0