Kulla + Scotts= Perfekt kombination!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja då har söndagen med stort S varit!!!!! Scotts i Kulla!

Vi var inte så många som åkte...jag och mannen, Martin (min systers man och min gamla klasskompis) + en man till från Tommarp.
Men vi åkte, vi åt gott, vi dansade och hade kul!!!
Det var ungefär lika mycket folk som när Perikles var där förra helgen!
Det tog ca en timme så var dansgolvet fullt...ville man dansa så fick man följa strömmen och inte sticka ut..haha.

Roberto (på bas) tyckte att vi var jätteduktiga som orkade hålla igång så en söndagkväll....Han avslutade med att säga att det var den bästa publik de nånsin spelat förr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men så säger han kanske lite överallt...hihi.

Det var en hellyckad kväll i varje fall, men det abslout bästa var nog ändå när Martin och jag träffade en gammal klaskompis till oss (förskolan till nian)...han kom fram till vårt bord och hälsa först på Martin sen kramade han om mig och satte sig ner hos oss.( vi han inte träffat honom sen dess typ).
Vi pratade en bra stund och inte förrän Martin sa att Monica ( min syster-hans fru) jobbade..så frågade Daniel var jag var??????
Martin och jag tittade på varandra...sen sa Martin...men hon sitter ju där ...sidan om dej!!!!!! Haha....
Fy vad han skämdes..
Han sa till mig...- Men du ser ju inte ut att vara 31 !!!!!!!!!!!!
Först tänkte jag:- Va fan menar du nu????
Men då sa han:- Det var ju en kompimang....jag trodde du var en yngre syster till er....tack tack!
Och det värsta är att han menade allvar...han hade inte en susning om att det var jag!!!! HAHAHA

Ja så det kan gå...det kan man leva på ett tag nu...men nu ska jag inte tjattra mer utan här kommer lite FOTON!!!!!!




















Som vanligt inga bra foton av Cleas och Lillen....

Nu ska jag återgå till dagens aktivitet...packa inför semestern....jag hör av mig igen när vi kommer åter!!!

Ha det bästa alla så länge!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Efter en timme på jobbet, så var man tillbaka i gängorna. Och nu känns det inte som man har haft ledigt. Tar Scotts till helgen. Ang "Den bästa publiken" säger dom nästan varje gång, haha... Är det den hemliga resan som är på gång??? / kram Suss

2010-07-26 @ 19:02:16
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja jag kan tänka mig att de säger så...hahaha!!!

japp de e den hemloga resan som står i antågan...blir ju hur många väskor som helst bara för 3 dagar!

ha det bra

Kram

2010-07-26 @ 19:29:08
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0