Det tar sig...

hej hopp!
Blev en sväng till Vårdcentralen imorse...var tvungen att kolla upp mina utslag som bara ploppade upp i pannan i söndags morse. Troligen är det värmeutslag...eller solexem!
Kortisonsalva nu 1 vecka...hoppas det går över fort...jag vill ju njuta av solen.

Ikväll kom pappa och hjälpte Joakim med balkongräcket...så nu är hela balkongen klar!

 
 Snyggt!

Sen efter att vi ätit kvällsmat...grillad fläskytterfile´ så började vi på spacklingen... jag och pappa....kul när det går framåt!!!!

 

Och just nu har jag precis tagit den sista klunken ur min gravendal päroncider....mums...det e´ju SEMESTER!!!!




Vi ses och hörs
Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Det kommer att bli bra. Jätte snygg balkong. Tur man vet vad man skall göra på semestern. / Kram Suss

2010-07-22 @ 13:18:11
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja de e skönt att ha och göra...HAHA....

2010-07-23 @ 00:52:33
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0