Då var det dax igen...

Kände av min hals igår kväll...tänkte att det var nog inte så farligt!
Vaknade i morse med väldans ont när jag svalde...ringde Vårdcentralen och fick en tid kl 13....till både mig och Alexander ( som oxå klagat lite ...slutade sin förra kur i lördags!!!!!!!!!)

Så in till VC, kom till 14.10...lite försenat!!!!!!!!!!!!!!!!
Och kan Ni tänka Er...vi har halsfluss båda två IGEN.....min andra omgång och Alexanders tredje!!!!!!!
JIPPPIII!!!!!!!! Tur man har semester och inte behöver va hemma sjuk från jobbet.....

Så nu är det nya kurer på tio dagar....

Tur att jag hinner ta två hela dagar...för på söndag är det Scotts i Kulla!!!!!!!!!!!!!

Nä tillbax ner i soffan

Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Men oj! vad är detta? Läkaren har aldrig sagt att HELA famijen skall göra en test. Att äta så här mycket penicillin kan ju inte vara bra för ER. Hoppas det blir skoj när Skuttarna kommer,haha / Kram Suss

2010-07-24 @ 09:16:01
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

Mannen och dottern ska in till Vc på måndag för provtagning!

Ser fram emot morgondagen och hoppas att vädret håller! Har regnat konstant hela dagen idag!

Kram

2010-07-24 @ 21:24:03
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0