2 år!

Idag har Joakim och jag 2 årig bröllopsdag!

(tyvärr får jag inte rätt med fotona här så det blir ingen bild just nu!)


Idag går jag på veckans första av de 3 sista passen innan semestern!
Skulle jobba 16-21 men pga av lite saker så ska jag börja 12.30...ALLT FÖR ATT DE BOENDE SKA HA DET SÅ BRA DE KAN!

Igår var jag i Kulla och såg på Arvingarna!
Så bra ! Och i vanlig ordning när de är ddär så kom det både en regnskur och lite åska!
Kommer kanske lite foton senare!

Nä nu måste jag göra mig klar för jobbet...är helt yr i potten i dag...troligen den här värmen!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Grattis!!!

Du får se till att dricka ordentligt i värmen. Blanda till en cocktail, socker, salt o vatten...jummi...men bra! / Kram Suss

2010-07-12 @ 21:36:56
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mycket!

ja det har blivit mycket vatten idag kan jag säga ...haha.

Kram

2010-07-12 @ 21:59:47
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0