Nya friska tag....

Ja imorgon börjar skolan igen..helt otroligt vad tiden gått fort sen den 22 december.
Barnen verkar nöjda med sitt jullov....varit ute i snön, lekt, varit uppe länge...osv, osv...

Men imorgon är det allvar igen!
Ganska skönt ändå att komma igång med rutiner och få en vardag igen!
Jag har jobbat i helgen och har 3 dagar kvar innan jag är ledig 5 dagar...ohh...vad jag ska njuta!

Men nu får det bli lite ordning på allt...
1. Komma igång igen på friskhuset...har inte varit där på hela december...
2. Nyårslöfte (isabelle och jag) sluta äta godis...får bara äta popcorn och då endast helgen så klart!
3. Inga onyttigheter på jobbet...typ alla nybakade kakor och dyl..... blir inte lätt men det måste ske!!!!!

ja det var lite....allt för att må bättre sjläv och inte pinas varje gång man ska dra på sig något!!!!....hoppas då bara att motivationen kommer infinna sig så att jag klarar av det!

Nu ska jag inta soffan en  liten stund sen blir det sängen...blir nog en kämpig morgon i morgon med att få upp barn osv...de har ju inte gått upp kl 6 på länge....

Kul att se att det fortfarande är en hel del som följer bloggen...synd bara att jag inte vet vilka ni är....

Ha det bäst!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Maria!

Jag är inne här då o då och läser om dig/er. Kul att läsa tycker jag. Tar mig sällan tid o skriva ngn kommentar. Tyvärr!

Kram/Annica

2010-01-10 @ 22:10:56
Postat av: Susanne

Hej Maria! Läser med förtjusning om ett helt "vanligt" liv hos dig. Försöker att skriva ner lite "kommens" när min tid finns. / Kram Suss

2010-01-11 @ 13:10:05
Postat av: Anonym

Kul att veta vilka ni är....och att ni vill läsa mitt dravel...Kram

2010-01-11 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0