Dagens...söndag


Dagens namn: Anton, Tony
Dagens grattis: Kusin Tony på namnsdagen
Dagens födelsegris: Eric 10 år
Dagens Lycka: Ledig dag idag också!

Dagens glädje: Mina barn Isabelle och Alexander



Dagens aktivitet: Tvättat lite...annars helst så lite som möjligt!
Dagens sorg: Alla drabbade på Tahiti...jordbävning...många döda...många barn som mist livet....många många som mist sina föräldrar och anhöriga
 

Dagens hälsa/jag: Inga större skavanker....trött som in i bomben


Dagens middag: Pommes och korv blir det...
Dagens saknad: Mina syskon som det var ett tag sen jag träffade
Dagens tv-program: Tänkte se Blåsningen ikväll
Dagens låt: Mandy med Westlife ( barnen lyssnar på lugna favoriter)

Dagens bild:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0