Dagens...





Dagens namn: Henrik
Dagens grattis: Till alla Henrikar på namnsdagen
Dagens arbetspass: 6.45-15.45
Dagens boktips:  Aldrig mer äcklig av Constance Briscoe.
Jättebra verklighetsberättelse...läste ut den på 3 dagar!


Dagens kvällsmat: Makaroner och köttbullar
Dagens längtan: att bli faster i april



Dagens lättnad/ Glädje: Att ett besked för någon inte var så hemskt som det uppgavs först!
Så skönt!



Dagens hälsa: Huvudvärk...troligen sen operationen igår
Dagens aktivitet:  mest jobb....lite data...sen sängen tidigt ikväll känner jag!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Mors! Hade oxå tänkt komma "tidigt" i säng ikväll. Men det ser inte ut att det blir så.Ja, Det är både personal o vårdtagare som har "skiten".Och nu när jag kom hem informerade mannen mig om att det kommit upp en skylt på dagis: Att vinterkräka går där oxå. Det är vid dessa tillfällen jag gladeligen kan tänka mig att imegrera till månen. Haha. Ha det så bra. / Suss

2010-01-19 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0