29 januari...Isabelle 11 år!



                                



 Ja...idag fyller då min "lilla" tjej 11 år!!!!!

Grattis till dej bästa Isabelle...



   
Vad kan det vara?
Vi drog en rövare med henne och gav endast en present...jag skyllde på att det var så dyrt att ha gäster och bjuda på mat...så  vi fick dra ner på paketen....hon sa att det gjorde ingenting....fick ju flera av gästerna imorgon..hihi...
men när hon öppnade den stora lådan så var där 10 mindre paket inuti....bla trosor, strumpor, leggings, en tunika, örhängen, en bok: Knäknastarnas skatt som hennes lärare Martin har skrivit, dvd-filmen Hannah Montana the movie....då började hon hoppa upp och ner i sängen....sen den sista var Erik Grönwalls cd....då bara gapade hon!!!!
Ja hon blev glad för sina presenter...leggings, knästrumpor, tunika och örhängen åkte på direkt!

Så nu är hon iväg i skolan, Alexander är hemma men är feberfri sen igår em...så skönt...då blir det fest imorgon!
Alltså bli min dag full av städning och bak idag...men det är kul ...bara alla e´ friska och kry!

Ha en underbar fredag...det tänker jag ha!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kan man tänka sig vad dom "små" grynen växer fort. Innan man vet ordet om så har dom flyttat hemifrån. Blir " VI" äldre eller inte?????? hahaha. / Suss

2010-01-29 @ 18:18:32
Postat av: Maria

Nä jag känner mig fortfarande som 20...när jag fick henne...eller... inte....usch ja hemska tanke på när de ska flytta...glömmer aldrig när jag själv flyttade hemifrån...så jobbigt det var!

2010-01-29 @ 21:17:35
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0