20100101

Nytt år 100101....mycket nollor och ettor det!

Då ska man lära sig att skriva rätt år....och månad.....
Blev lite fel några gånger på jobbet idag när man skulle skriva nya medicinlistor....0....eller ok vi tar en 1 före....

Nyårsafton blev inte riktigt som planerat.
Isabelle blev dålig i magen när vi var på festen... satt på toa och grät...hade ont...
hon kämpade till 22.30...men då bestämde jag att vi skulle köra hem hon och jag!
När vi kom ut så kräktes hon också.... kom några gånger till sen när vi kommit hem men sen somna hon!

Jag bytte om ...drog på mig gympabyxor och fixade lite med foto...vid 12-slaget gick jag ut och tittade lite på raketerna...dundrade på ganska bra!
Mycket fint men det var lite dimmigt!
Pratade med grannarna som var ute...sen körde jag till Tommarp vid 00.30 för att hämta hem övriga familjen!
Isabelle kom upp igen när vi kom hem, satt på toa och kräktes en gång till!

Idag har jag jobbar 8-16.30...ringde hem och då mådde Isabelle bra..hade ätit och det var lugnt!
Kom hem vid 17 och var redo att förbereda för våra gäster...men då blev hon kass igen...satt på toa....så det blev en lugn kväll istället utan gäster! Ganska skönt ändå!
Men jag vet inte med den här magen..känns lite som det är oro osv...för det gick över fort igen så nu är hon bra!

I morgon är det lördag då jobbar jag 12.30 -21.00 och på söndag 8-16.30...då ska vi göra ett nytt försök att träffa vännerna från idag...

Nu vill jag önska er alla ett underbart 2010!!!

God natt och sov gott!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0