SWEET DREAMS..???

Drömmar...!!!
Har Ni också såna här konstiga drömmar som man inte fattar hur det gick till???
Hur man kan hoppa 15 år på några sekunder...???
jag vet inte hur det går till med vad tycker Ni om denna dröm som jag drömde inatt?
Haha..kommentera gärna...


Ca 15 år...

sitter hemma i mitt rum hos mamma och pappa....
Mitt Arvingarna tapetserade rum....det var ju favoriterna på den tiden...för de som inte visste det!
Det har varit dansband alltid ...kan man väl säga!

 favoriten var så klart KIM Carlsson födelsedag den 20 mars...blir 38 i år...haha...det sitter kvar...långt inne nånstans

Kommer ett litet klipp där just Kim sjunger....
http://www.youtube.com/watch?v=30QV3P_pTN8&feature=related

jaja...tillbax till drömmen....

där sitter jag på mitt rum med min dåvarnade pojkvän Jörgen...
(som blev sur när man sa till honom att han var lik Kim)

Då kommer Joakim och barnen in...
  

Och vi pratar som vanligt..inget konstigt i de...fast jag är ca 15, barnen finns inte då och är inte tilltänkta och Joakim känner jag inte...haha...mysko....

Sen slår det om...

Det blir det plötsligt nutid ....jag är i Tingvalla....Scotts spelar.... UNDERBAR ...

http://www.youtube.com/watch?v=ZeOp_mPc-7Y

men här blir det lite skumt igen..

Jag står inte på golvet och hoppar som vi gjorde...

nej nej...

jag står på scenen och DANSAR vals med Roberto... 


under tiden som han försöker övertala mig att lära Henrik   dansa...

va tycker ni???

Det är nog de gamla dansinstruktörstakterna som krypit fram hihi...

Men åter till drömmen...

Henrik    sitter mitt på scenen på en stol....medans hans flickvän Caroline står och trycker honom på magen...för hon tycker att han låter så roligt då!!!!

bakom trummorna sitter Rebecca och spelar trummor med Lillen...

 
Haha...

Sen ringer min väckarklocka...något förvirrad...yrvaken...undrar jag vad som händer....vill somna om och se vad som händer...blir det nån danskurs eller Henrik fortsätter låta konstig till Carolines stora förtjusning???

Min undran e´ förstås oxå vem var det som spelade och sjöng...Scotts var ju upptagna av annat???????

Ja så här knäppa kan mina drömmar vara...men ganska kul ändå när man tänker tillbaka.

har kollat över Scotts turne´lista...inget Tingvalla i vår...typiskt....men de ska till Malmö...

24.04.2010 Malmö Dansgala Lasse Stefanz/Wisex

Vill dit!!!!!!!!!!

Skulle vilja se Arvingarna också men hittar inget häromkring...typiskt!!!

Hoppas Ni har en bra dag!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tycker nog att den drömmen känds " ganska " underbar. Det kunde ju inte ha varit för skräckinjagande att drömma om " SCOTTARNA". Dom är ju inte direkt någta skräck ödlor, hahaha. / Suss

2010-02-18 @ 14:39:19
Postat av: Maria

Nä det var helt ok....men hur kan man få till det så i drömmen???

2010-02-18 @ 16:06:03
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Erika

Ha ha vilken dröm, du e för go du!

2010-02-18 @ 21:50:15
Postat av: Susanne

I drömm och fantasi är allt till låtet.Där finns det inga hinder och skrivna regler. Drömm på. / Suss

2010-02-18 @ 21:57:07
Postat av: Anna

Haha, roliga drömmar är bra. Men drömmer man lustigt/läskigt blir man ju helt förstörd dagen efter. Det verkar generellt som tjejjer drömmer mer,iaf kommer vi ihåg mer.. kanske för vi också dagdrömmer mer än vad män gör ;) så keep on dreaming, det livar upp vardagen. Kram!

2010-02-18 @ 22:52:46
URL: http://annasadlib.blogspot.com
Postat av: Maria

ja det e nog så...att vi kommer ihåg drömmarna oftare. Ibland vet jag så har man en känsla av att drömmen var jättebra men så kommer man inte ihåg den alls.

Ja denna var inte helt tokig...haha...lovar att lägga in om jag får flera såna här crazy saker. Ha en skön helg alla...min ska tillbringas på jobbet....hoppas snöstormen inte kommer så att man kan sova hemma i varje fall. Kram

2010-02-19 @ 07:27:19
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0