packa, packa....

Idag har jag ägnat förmiddagen åt att packa påsar åt Smedstoprs kök.

Ska strax köra till jobbet nu...ska bli kul!
vi ska nämligen sätta upp våra nya gardinstänger och gardiner....
kul att se vad de boende tycker om dessa och övriga personalen också för den delen...

jag har varit ledig nu sen förra onsdagen...först var Alexander dålig sen var jag ledig..så det var ett tag sen jag var på plats...får hoppas att allt är som vanligt...idag har vi i varje fall en födelsedagsgris på 92 år...grattis  grattis...

Även min vän Maria fyller 31 år idag...stort grattis till dej!
 Nä nu får jag ta och göra mig klar så jag kan köra till jobbet.....

Ha en bra ons....nä det e´ ju torsdag idag föresten!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nytt i fönstren är alltid roligt. Det kommer säkert att uppskattas av alla. Är själv ledig i 3 dagar nu. UNDERBART. Skall åka o kolla på L-K`s på lördag, nice. Ha det bra. / Kram Suss

2010-02-05 @ 09:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0