Min måndag

Min dag idag har sett ut så här:


På väg till friskhuset för 1 timmes träning

När jag kom hem tog jag tag i mitt plastburksskåp...

 
Före                    Efter


Sen hoppade jag i duschen och åt lite...hämtade Alexander vid bussen och körde vidare till skolan och hämtade upp Isabelle.
Vi körde vidare till Ystad för barnen hade lite presentkort  sen sina födelsedagar...
Det blev ...

 

båda hade presentkort i bokhandeln och Isabelle på HM

Alexander var uttråkad och gick ut och kastade lite snöbollar med sig själv....
När han kom in igen var han jättehungrig och ville äta...


Så vi hamnade här...nära och bra!

När vi kom hem tog vi tag i läxorna...

 

Sen flippade jag ut lite till Erik Grönwall med städmoppen....barnen undrade vad jag höll på med...men det får man ju bjuda på...



Tog ett tag i tvättstugan...lite strykning och mangling osv...

   
      Mycket tvätt blir det ...       Redo för nästa maskin...

barnen och jag har tittat på Halv åtta hos mig och nu ser de familjen Annorlunda...sen väntar sängen på dem...Alexander är ju uppe på övertid...försöker kl 20.00...men ikväll blev det fusk!

För att sammanfatta dagen så tycker jag att det har varit en mycket bra dag med båda nytta och nöje!!

Tack för mig och ha en skön kväll!




Kram kram 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tycker att du varit mycket effektiv och duktig idag. Visst känns det bra när man hunnit med så mycket på en hel dag. Själv har jag hunnit med en hel del oxå. Sitter just nu och äter pannkakor med mellan tjejen. Skall kolla lite Tv sedan (om jag inte somnar, haha) Det händer!!! / Kram Suss

2010-02-01 @ 21:47:16
Postat av: Maria

ja tv:n e alltid bra....man börjar tittar och sen i reklamen så somnar man och vaknar lagom när programmet e´ slut!

Ja det e skönt när man får lite gjort!

Ha det bra! Kram

2010-02-02 @ 07:37:40
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Anna

ja oj vad effektiv, bästa känslan ju! Maria; hur gör man för att se vilka som besöker sidan, vore ju lite kul ;)och du verkar ha koll på det här med bloggandet kram!!

2010-02-02 @ 10:11:08
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Maria

Ja ibland flyter allt på. För att se hur många som är inne på sidan kolla jag på statistiken, men annars vet jag bara vilka som är inne på kommentarerna...lite trist...hade varit kul att veta.

2010-02-02 @ 18:06:12
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0