jaha....

Torsdag morgon.... inget vatten....
Isabelle blev tokig...kunde inte äta frukost om hon inte fick tvätta händerna efter toalettbesöket!!!
Ja vad gör man...körde ett mindre tal om att hon ska vara glad över allt vi har..tänk på alla de som får gå långa mil för att få lite vatten att dricka ...osv.
Till slut gick hon och gjorde sig klar så de kom iväg till skolan.
Själv har jag borstat tänderna i pysvatten....allt ska testat en gång....i varje fall!

Jag får ta och köra ner till jobbet lite tidigare så jag kan duscha där innan jag ska jobba...allt blir ju genast besvärligt!

Har varit lite irriterad i veckan....om man är en grupp så tillför alla sin bit för att allt ska fungera...eller hur?
Allt kan inte hänga på en och samma människa?
Personernas olikheter gör ju gruppen hel...men ibland undrar man ...jaja...nog om detta....behövde bara få det ur mig!

Snön har varit igång igen....JAG VILL INTE MER!!!!!

Idag jobbar jag 12.30-21.00... får väl hitta på något nu innan...går inte att tvätta....eller diska...eller....
jaja...strunt samma.... får väl se vad det blir.

Ha en bra torsdag...hoppas det inte kommer mer snö!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Inget vatten? Något har hänt? Håller med Isabelle. Att inte kunna tvätta händerna efter toa besök ÄR ÄCKLIGT, ha ha. Här är det strålande solsken, ca 12 - 13 grader, underbart! Ha det så bra trotts allt elände. / Suss

2010-02-11 @ 11:40:57
Postat av: Maria

Det var en plog eller grävare som hade tagit med ett elskåp i snöröjningen...haha...så därför var vi utan vatten. men det kom tillbax vid 11 så jag hann duscha innan jobbet.

Skönt med sol...var ett tag sen vi såg den här! ha en skön helg! Kram

2010-02-13 @ 15:13:30
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0