Heldag med shopping...

Idag har jag varit ledig...eller ja...
jag och en arbetskamrat har varit och gjort Ystad och Tomelilla osäkert!
Vi har shoppat gardiner, gardinstänger, lampor och skärmar, dörrmattor, blommor ... osv...skitkul och det kommer ju bli så fint!

Vädret var ingen höjdare när jag skulle hem från T-lilla...tog nästan tre kvart att komma hem....på vissa ställen såg man inte vägen...läbbigt!
Men nu e´ jag i varje fall hemma...och ska hjälpa barnen med läxläsningen.
Annars inga planer...imorgon är det ledig dag som gäller!
Tänkte in och träna om vädret håller och barnen kommer iväg till skolan osv...det som lever får se.

Ha en skön tisdagkväll.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Samma problem här! I vanliga fall tar hemresan ifrån jobbet ca 13 min. Nu ikväll 30 min. Det snöar och blåser ordentligt. Det verkar vara ett frikostigt företag ni jobbar på? Men jag anntar att det var till Era gamla som ni köpte allt det nya! Det kommer nog att bli alla tiders när det kommer på plats. / Kram Suss

2010-02-02 @ 23:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0