Hänt sen sist...???

Ja det var ju ett tag sen sist...och vad här hänt här ....jobbade förra helgen fre-sön.
Vi tittade lite på Melodifestivalen...men jag blev inte riktigt  klok på om där var något bra....

Men vidare gick dessa... Timotej tror jag

 och ....Darin.

Sen var det då Sportlov för barnen...jag var ledig i måndags så då åkte vi till Ystad och såg på Alvin och gänget....

  

Jättemysig film....och barnen var så nöjda med dagen.

Tisdag och onsdag jobbade jag.
Onsdag var Isabelles sista dag på fritids.....hon hade bakat kladdkaka som hon bjöd på.

I torsdags var jag ledig igen...så då åkte vi in på badet och sen vidare till McDonalds och sen till bian igen... Prinsessan och Grodan

  jättefin film.....rekommenderar den varmt!

Idag fredag behöver det städas här hemma ...det kan jag lova...har haft slut på dammsugarpåsar så nu e´ det verkligen dax!
Men först var jag inne och handlade i S-hamn...lite mat och sånt!
Sen blev det en sväng till Boan för att fixa alla födelsedagspaketer till denna helg och nästa...skönt att ha det gjort!

Men när jag sen kom hem och skulle börja städa...så hittade jag en kalas inbjudan i Isabelles väska...IMORGON till 2 tjejer i skolan...JIPPPIIIIIIII....iväg igen....tog en enkel...presentkort på Lindex!
Så nu ska jag börja på städningen OM INGET ANNAT INTRÄFFAR!!!!!

Ikväll ska vi till goa vänner, imorgon ska Isabelle på kalas och sen på kvällen ska vi på födelsedagsfest och sen söndag ska Alexander på kalas.  Skönt att ha helgen räddad och vilken tur att man inte ska jobba!!!

Ha en fortsatt bra fredag och njut av lördag och söndag!!!!

Utanför mina köksfönster så ser det ut så här!!!!!



Så härligt...är det våren som är på väg?????


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0