Snökaos på Österlen

Idag var det meningen att jag skulle jobba...
men tyvärr så kom jag inte så långt...snön yrde, drivor på vägen och ingen sikt!
Så jag fick vända om igen...man vill ju inte riskera livet...

Tyvärr har 1 personal fått ta hela morgonens jobb själv på vår avdelning...jag hoppas att det löser sg så det kommer in personal ikväll!

Det har varit mycket avåkningar osv.

Min bror körde i diket när han drog upp en annan som sen fick dra upp honom!
Hans sambo körde av vägen på väg till jobbet, från jobbet och fastnade utanför mina föräldrars hus.
Min andra bror och hans sambo fastnade nästan direkt på sin parkering...och fick dras loss...

Pappa sitter i en LÅNG LÅNG bilkö...han vet inte vad som hänt...ser bara 3 bilar framåt...och många många bakom....

Ikväll ska vi fira julafton hos mina föräldrar...OM vi kan ta oss ut!
Just nu är det en stor vall där vi ska köra upp på vägen från vårt kvarter....så vi får väl ses hur det går!

Hur han Ni det denna "underbara" vinter?


Kommentarer
Postat av: rebecca

usch usch usch säger jag bara! Vad har vi gjort för ont för att få sånt här väder nu till jul??! Allt känns skit, att inte kunna fira jul med sin familj! Hoppas på bättre väder imorgon,så d blir julfirande! Lider me daj!



Vem va stackarn som fick jobba själv idag?



Hoppas ni får en underbar jul, hur ni än firar d! Stor stor kram till daj o din familj!

2010-12-23 @ 19:57:50
Postat av: Maria

Ja imorgon vill vi ha bättre väder men då ska vi upp till svärföräldrarna...så dit kan vi gå!

Det var Helen som fick ta morognen...Sigvor hade kommit sen innan middagen om jag fattade det rätt.



Stor kram på dej oxå vännen!

2010-12-23 @ 20:34:44
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0