Julfirande!

Igår var vi äntligen hos mamma och pappa för att fira lite jul.
Det var en helmysig kväll med bara vi 6!

Vi åt potatis och kyckling med alla möjliga goda tillbehör...skönt att slippa julmaten fast att jag inte ätit det mer än 2 ggr i jul.

   

Jag sa redan innan jul att jag inte fått in rätta julkänslan....inte fått fram så mycket julpynt osv...

Var det kanske detta man hade på känn?

Att det kom till att bli en annorlunda jul???

Ja ....nu har vi firat ...om än på ovanligt sätt....idag har jag har städat och fått ordning på barnens saker...nya och gamla...
nu väntar man bara på att få kasta ut granen och pyntet...och börja ett nytt år!

Hahah...typiskt mig!!!!!!


Kommentarer
Postat av: susanne

Tänk vad väder gudarna kan ställa till med....inget trevligt alls, men inte så mycket att göra mer än gilla läget... Hoppas nästa jul blir bättre???. Här har det gått i ett, haha. Är precis slut körd..../ Kram Suss

2010-12-27 @ 23:26:05
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0