♥ Dag 20 – Den här månaden

DECEMBER
- advent
- julskyltning
-lucia
-Alexander fyller 9 år
- jul
-nyår

Ja det är en ganska hektisk månad, december.
Mycket som ska fixas, julklappar, baka, osv osv...
men det e ju en så mysig månad!!!!

jag har alla julklappar fixade..."tror jag"....
Lussekatter,pepparkakor och bröd är bakat.
sen om det är kvar till jul är en annan fråga???

Ikväll hade vi Lucia i byn....dessa hräliga tjejer i alla åldrar som jag och Josse tränat nu i några veckor!
Det gick så fint och duktiga var de!
Vi blev tillfrågade att träna dem nästa år igen...Ja det kan vi väl...det e ju kul!


Hela skaran efter uppträdet!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Maria!!!

Hoppas allt e bra??

Jag var på kvantum innan idag o då såg jag att dom fått in sådana familjekalendrar som jag hade i år!!!

Ha en bra dag

Kram Cissi

2010-12-13 @ 10:05:24
Postat av: Maria

Hej Cissi!

allt bra här! Hur har du det med ryggen?

Jag hittade kalendern på Boan för nån veckan sen tack för du tänkte på mig.

Ta hand om dej och ryggen

Kram<3

2010-12-13 @ 14:58:42
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ok!!!!!

Ryggen e inget vidare kan jag berätta.

Kan knappt ta på mig skorna. Barnen får agera hemtjänst när dom e hemma.

Jag e så trött i min kropp...........sover inte på nätterna......nä usch det e inte bra alls. Lite bättre dock än i helgen, men inte bra!!!!



H de bra. Kram Cissi

2010-12-14 @ 09:22:13
Postat av: Maria

Usch då Cissi...låter inget vidare!

Ta får ta edt lungt och ta hand om dej.

är du ledig nu eller ska jobba i veckan?

Kram

2010-12-14 @ 11:31:54
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nä, det e inte alls kul, men man ska inte gnälla!!!!!

Jag ska jobba fre-lör-sön. Så håll tummarna att jag e bra tills dess.



Kramen

2010-12-14 @ 13:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0