♥ Dag 19 – Detta ångrar jag

Detta ångrar jag....

jag har säkert tusen olika saker som jag ångrar...men inte så direkt som jag har ångest över varför jag gjorde si eller så!!!

Misstagen jag gjort har förhoppningsvis lärt mig något nytt om mig själv.
Och så vet man ju inte förrän man testat!!!
Man gör ju troligen inte om samma missstag 2 gånger...eller????? 

Ett stort misstag kan jag ju i och för sig ta och berätta.

Det var förra året ungefär vid denna tiden på året.
Jag var och provade arbetskläder, körde sen vidare till Bo Ohlsson för att köpa nya termobyxor åt Alexander, sen skulle jag hämta Alexander vid bussen och köra till min syster för pepparkaksbak.

MEN....när jag var i Smedstorpskorset vid 1 började jag fundera på vilken dag det var...hmmmm. Ringde Joakim och frågade,jo onsdag...SHITTTTTTT.......................Alexander har kortisdag...var är han då??????
Han kom hem till Möllan kl 12......stackarn......

Ringde Joakim igen, som ringde sina föräldrar ...där var det upptaget....jag ringde fritids för att kolla så att han inte hoppat av där....Nej då!

Joakim ringde igen....Alexander hade gått upp till farmor....
men inte varit där så länge.

Jag hämtade honom och vi åkte till Monica.
Han var ledsen och berättade att han trodde jag låg och sov så därför öppnade jag inte. Sen kom han på att bilen inte var hemma...så efter en halvtimme hemma gick han upp till farmor.
Han blev förkyld efter detta och gissa om jag ÅNGRADE MIG DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!Och gissa hur många gånger jag fått höra detta!!!!

Men det jag lärt mig är att man inte kan ha för många saker i huvudet på samma gång....!!!!!!!!!!!!!!!
Stackars barn...vilken mamma de har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0