♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Detta inlägget kan man se som en fortsättning av gårdagens!

Min 20:e födelsedag!
Min första födelsedag som mamma!
Vi firade med Öppet hus här hemma på dagen och kvällen.
Det var fullt hus....släktingar, gamla klassompisar, Joakims kompisar sen innan, våra gemensamma kompisar osv osv osv.

Jag blev hyllad och alla fick träffa Isabelle...många fick se henne första gången!
Det var en konstig känsla ändå...
ett halvår innan tog man studenten och var ute och festade med vännernna...nu var man mamma med ett ansvar över en annan liten människans liv!!!! En otrolig känsla!!!!


Så detta är helt klart en födelsedag som ledde en in i "vuxenvärlden" på riktigt!


dålig kvalitet, avfotograferat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0