♥ Dag 13 – Den här veckan

Mycket snö har kommit.
Bussen har varit inställd måndag och tisdag...så då fick barnen vara hemma själva för vi jobbade som vanligt!
Det var jätteduktiga och fixade det galant.

I onsdags kom bussen och barnen åkte till skolan, men Isabelle fick åka hem med en tidigare buss då den sista blev inställd. Jag blev klippt och julbordet med jobbet blev inställt.
Annars ledig dag både onsdag och torsdag.
Bussen var återigen inställd torsdag och fredag så barnen har varit hemma.
Och det märks....de är inte jättegoda vänner längre...

Fredag ,lördag och söndag är det jobbehelg.
Jag packade övernattningsväska igår och tog med till jobbet...men det var ingen fara att köra hem.
Idag jobbar jag 8-timmarskvällstur igen så det e strax dax att få igång bilen och skrapa....
I morgon jobbar jag tidig morgon så jag hoppas att det inte blir mer snö innan dess...för här blir inte plogat så tidigt!!!
Men vi får väl se...
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0