♥ Dag 11 – Mina syskon

 Monica 34 år. Fru, mamma, storasyster, undersköterska. Har alltid varit duktig i skolan och på allt hon gör. Hon är snäll och omtänksam och bryr sig om alla i sin omgivning. Har inte alltid haft det så lätt med mig som lillasyster...kan jag väl erkänna!!!


 Mikael 27 år. Sambo, pappa, plastpappa, lillebror och storebror, vik "stängselbyggare". Helskön kille som tycker om att fixa och dona, skruva och meka. Levde farligt som liten då han gärna skruvade sönder alla saker...även de med ström i. Blev inte alltid ihopa satta igen. Mikael är snäll och hjälpsam och vill alla väl.


 Martin 21 år. Sambo, lillebror och vikarie inom psykiatri och ska snart börja läsa. En kille med många järn i elden. Trädgård och fix är en passion, liksom dans. Har stora ambitioner och lyckas alltid med det han tar sig för. Är lite som jag...kommer vi på något så ska det helst hända och göras direkt! En snäll och rar lillebror.

Ja detta är mina 3 underbara syskon som jag älskar över allt på denna jorden!
Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0