Trist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad är det för semester väder vi har?????????????????????
Antingen kan det bli regn eller strålande sol...detta mittemellan...e mest piss!!!!!!

Jag orkar inte ta mig förr något....visst här e att göra....styrka, tvätta och annat som liksom ska göras...men jag blir så tråkig av detta vädret!
De sista dagarna har jag mest ägnat åt att läsa.
Försöker få barnen att göra något...ringa någon kompis och leka..men nä...de känner inte för det!

Isabelle bara väntar och längtar till fredag och helgen när Ebba, hennes kompis som flyttade i våras ska komma ner på besök. Då ska det lekas...eller va...som det så fint heter nu!!!!!

Nu laddar jag inför morgondagen....då ska jag, barnen, mamma och min syster åka till Ullared.....listan är så lång så lång!!!!!!!!!!

Ja minsann...som ni ser e jag lite trist...inget kul att berätta!

Men Ni får ha det så bra!!!

kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Sv Maria

Det får vi verkligen hoppas ( att ni får sol). Ullared!!! HÅLL I PENGARNA! Dom flyger så lätt iväg, haha. / Kram Suss

2010-08-04 @ 05:30:23
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

SV: Japp dom flög sin väg och då var vi inte runt i hela affären.

2010-08-04 @ 21:37:54
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0