Spänning...

I morgon börjar skolan!
Väskorna är packade, extrakläder klart, regnkläder  osv osv...

Detta är nog den första kvällen denna sommar som barnen är i säng före mig....de sover inte än... det är alltid lika svårt första kvällen inför skolstarten!
Det är ganska bra tycker jag att de mjukstartar så mitt i veckan...för då blir det inte lika tufft på fredags morgonen att gå upp efter en hel vecka...speciellet om man då inte kan komma till ro direkt!

Isabelle börjar i femman..nytt klassrum på ovanvåningen...
Alexander börjar i trean...samma klassrum som i tvåan...

Hjälp vad det går fort...

Jag glömmer aldrig första skoldagen ( de var ju så små) när man skulle lämna dem ensamma efter ett tag..
så nu går alla föräldrar utanför och väntar på er...amen...shit...ja då...
ja det var tufft...både för barnen och specillet för mamma!!!!

Men nu är de så stora så de bryr sig inte på samma vis...jag brukar köra dem till skolan första dagen för att få med just extra kläder och dyl. till Alexander...men sen kör jag hem igen...

Och sen är jag helt ensam hela dagen till 13.30...första gången sen skolavslutningen!
Lite skönt ska det allt bli...rå om mig själv och göra vad jag själv vill och inte passa upp hela tiden!

Men nu ska jag krypa till kojs...för jag behöver ju ställa klockan och komma upp jag me´!!!!!!!!!!!
Sömntuta som jag e´´!!!!!!!!!!

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: susanne

Sv Maria

Vad säger du om 60 timmars arbets vecka eller ett arbetspass på 13,5 timme. Inte tilllåtet jag vet. Och jag skall vara fack representant, haha. / Kram Suss

2010-08-17 @ 22:34:57
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Mannen

"ensam hela dagen"... "rå om mig själv och göra vad jag själv vill och inte passa upp hela tiden"...



Vill du kanske att jag ska bli hemma och passa upp dig i morgon älskling...?

2010-08-17 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0