Sista veckan!

Måndag 9 juli veckan 32...årets sista semestermåndag!

ÅNGEST!!!

VEMOD!!!

VILL INTE BÖRJA ÄN!!!

Allt tjafs som var på jobbet innan semestern gnager kvar än...vill inte!!!

Andra år brukar jag tycka att det är tid att komma igång igen och få lite rutiner med skolan, jobb osv men så är inte fallet i år då! Vill verkligen vara ledig mer!!! Är inte redo att jobba igen än....vill ha mer sol...det har varit ont om det dessa veckor...

Ja ....men det e´ ju bara till att ta sig i kragen och få tummarna loss när första jobbedagen kommer...brukar ju komma in i det ganska så fort men JAG VILL INTE ÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

usch vad tråkigt att det slutat så innan semestern :/ hoppas det känns bra när du väl är tillbaka!

2010-08-09 @ 17:25:30
URL: http://wearenowhere.blogg.se/
Postat av: susanne

Egentligen är det ju helt väderlöst att ha semester. Första veckan gå till att "kola" ner sig. Sista veckan har man ågren med stort Å, för att man bara har en vecka kvar... SÅ kast sagt kan man säga att man bara har 2VECKOR, haha...Det orkar man aldrig att återhämta sig på..

2010-08-09 @ 23:38:02
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: sussi

älskade vännen, fy fan va jag tycker synd om daj som måste börja jobbet med sådan ångest...:( men jag förstår daj fullständigt, e det som innan jag sluta så hade inte jag heller velat vara med mer....kommer ud o hälsar på när du jobbar en dag vännen, saj bara när...:)

2010-08-10 @ 19:47:34
URL: http://susannemars.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0