Hittade detta på Facebook....


Jag tror jag jag har fastnat i träsket med människor som råkat illa ut ....barn som blir sjuka, misshandel osv


 ''Varför?'' Boken kan beställas över allt :) av Jessie Andersson




Jag vill tackar alla som stöder mig med det här, det värmer i mitt hjärta att får se så mycket stöd från främmande människor, jag har fått så många fina meddelande, visa har skojat om det här, och visa har kallat mig för oseriös människa! som inte vet vad riktig misshandel är, att man fick leva med en mycket sjuk man under 16 år där han försökte strypa mig , brände mig med cigaretter, pissat på mig, spottat mig varje år som jag fyllde år och hatade när jag fyllde år, där mannen kalla mig för, ful,tjock äcklig jävla svartskalle, där mina barn fick vara vakna nästan varje natt för att deras far slog mig och de bad sin pappa" snälla pappa sluta nu"! där mina barn trodde att jag skulle bli mördad när som helst, han kunde slå mig enda upp till 7 timmar i sträckt ,där jag kunde bli liggande i sängen i flera dagar för att smärtan var för stor för att komma upp, där han skadat mitt underliv så pass illa så att jag bara skrek när jag var tvungen gå på toaletten, där han tvingade mig att ha sex med honom eller och olika män för hans nöje skull ! de män valde han själv från olika sidor från internet och där han själv skulle stå utanför fönstret och titta på när de män hade sex med mig! dessutom fick jag stryk efter det, och han tvingade mig att ha sex med honom efter de åkt hem igen, bara för att känna deras spermen de män lämnade i mig. Jag själv ville bara springa till min far och bröder och krama de, jag ville vara liten igen där min far klappade mitt huvudet tills jag somnade där jag kände mig trygg. Den sjuka mannen drog mitt hår så att jag blev yr, där han sparkade mig i hela min kropp, där han älskade slå mig när jag grät, vet ni varför? jo för det gör mera ont när ansiktet är blöt, men vet ni vad som gjorde mest ont under alla dessa år han slog mig ? att höra mina barn och skrika efter mig, han fick endast 4 månader fotboja, mina barn och jag är märkta för livet! jag får ont i huvudet så fort det är kallt ute, läkaren har opererat handen som jag tog emot smällarna med, men blir inte bra och läkarna vet inte vad de ska göra med den längre, där jag har svårt att ha någon bakom mig för att jag får panik, att bara höra någon att öppna en ölburk blir jag så rädd, att han förstört mina barns liv, där vi får leva med mediciner för att klara livet, och han fick endast 4 månader straff, skulle jag inte veta vad misshandel är? skulle efter allt vi har gått igenom inte menar seriös med mitt namninsamling? jag är seriös med det här!!! jag är skyldig mina barn och många andra som sitter i någon liknande situation att hjälpa de, de här män eller kvinnor som misshandlar andra borde låsas in och aldrig mer släpas ut igen!!! ingen har rättigheten att misshandla någon annan verken fysiskt, psykiskt, eller sexuellt, jag kämpar bara för allas rättigheter, och med så mycket stöd från alla här, vet jag att kommer lyckats, gör jag inte det så har jag försökt i alla fall, men tänker aldrig ge upp! och mitt mål är hjälpa många att komma vidare! Tack en än gång till er alla som vill verkligen hjälpa mig och ni andra som försöker trycka ner mig som person ni kommer aldrig lyckas med det, jag är en stark kvinna nu som vet sina rättigheter. Den personen som gjorde allt detta mot oss var mina barns riktiga far! En mycket sjukt svenskt man som tog sig rättigheten att misshandla mig, psykiskt, fysiskt samt sexuellt.
Jag vill bara säga en sak till, till er alla här! att jag satt igång namninsamling är INTE för att göra reklam på min bok, meningen med det här är att skicka vidare till Justitieminister och andra ställe, jag vill verkligen kämpa vidare och hjälpa alla andra som sitter i samma situation idag. Jo en sak till, ursäkta om jag vänder på meningarna eller har stavfel på olika ställe men jag prata spanska från början och gör bara mitt bästa med svenska språket! ;) men hoppas att ni förstår innehållet, TACK ALLIHOPA!

...
UHHHHH....får rysningar i hela kroppen!
Jag kommer köpa denna boken..garanterat!

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=917465005X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0