Hemkommen....

Då är trippen till Ullared över.
Vi hittade en hel del men kunde nog hittat mer om vi orkat.
Isabelle tittade först och jag tog lite till mig på vägen runt...fika, provhytten, sen Alexanders tur...sen va vi trötta.
Mamma och Monica tittade runt lite också och barnen tog några rundor med dem.
Så om jag hade haft tid att gå själv en runda sen och titta ordentligt så hade man nog hittat mer. Men jag e nöjd med det jag köpte.Man skulle varit där en dag till och gått en sväng och hittat det man inte tog idag.
Kommer kanske lite bilder imorgon.

Bilfärden hem var toppen...mamma och Monica kom på mig med att svara GPS:en hela tiden..."observera farten" ...jaja jag ska ju bara köra om!!!! "sväng vänster om 200 m...sen ta direkt till höger"....va vad ssa hon nu tanten????? osv osv haha....
Isabelle fick fnatt och börja storsjunga  helt plötsligt....Alexander var så försjunken i sina Gustav tidningar så han reagerade inte på nått!

Nä minsann nu ska denna trötta gamling krypa upp i soffan tror jag.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Sv Maria

Som deras spelplan ser ut nu för i år! Så är det bara 2 gånger till i år jag kan se dom till. Det blir ett långt år, haha. Så det är bäst att passa på! / Kram Suss

2010-08-05 @ 01:43:18
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: sandra

aha okej (: ja, det är ju lite roligare när man har en bättre kamera. tog aldrig en enda bild men min digitalkamera men nu tar jag med mig kameran överallt! :D



om du bestämmer dig för att börja titta runt lite så vet jag att expert har ett bra sommarerbjudande på nybörjarkameran nikon d3000 :)

2010-08-05 @ 07:52:39
URL: http://wearenowhere.blogg.se/
Postat av: susanne

Sv Maria

Tack för dom orden! Kvällen var super! / Kram Suss

2010-08-07 @ 08:53:25
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0