Helgen har gått!

Då var denna helgen över!

Fina goa Marina fyllde år i går...Stort GRATTIS till henne!

Thumbnail Marina och Rebecca

Vi hade kräftskiva här hemma...med lite blandat gott...kräftor, räkor, tacopaj, kasslerpaj, gurksnittar, tacosnittar, kycklingspett osv osv...After eight kladdkakan och en vit chokladkladdkaka till kaffet...

   

Skulle ta lite foton under kvällen men glömde det helt när man kom in i kräftornas värld!!!

Det e kanske inte så många som vet att jag är galen i kräftor....mannen och barnen äter det inte så jag får HELA kilot sjäv...MUMSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
När jag väntade båda barnen hade jag mani på kräftor..gick det åt en del kilon de månaderna...haha!

Idag har det varit slappt!
Städade undan efter gårdagen...disk, leksaker, tvätta dukar osv...sen körde vi en runda.
Hamnade hos Joakims moster och hennes man i deras stuga. Och där hade precis syster yster med familj oxå kommit. När vi stod där och pratade så kom lillbrodern med familj oxå...ganska komiskt att vi hade samma tanke vid samma tidpunkt!!!!
Det blev en mysig eftermiddag och vi fikade ihopa där.

Nu tänkte trassla lite i vårt släktskap för er  ...haha

Joakim, Kjell - gift med Eva, Eva -Joakims moster- Martins mamma Isabelle,
Martin - Evas son- Joakims kusin-min systers man, Monica min syster- Martins fru,
Emmy - dotter till Monica och Martin- Min och Joakims guddotter, Alexander
 

Så alltså är våra barn både kusiner och nästkusiner....





Nu ikväll tog vi en promenad i byn innan barnen skulle lägga sig!
Så det har bara varit en helbra helg!

Hoppas nästa vecka blir lika bra!
Kram kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0