Bästisar...

Isabelles bästis Ebba som flyttade till Göteborg (utanför) i våras är på besök!
Äntligen får de träffa varann igen.
Tjejerna var här hemma i fredags...det blev ett lyckotjut när de såg varandra!
Sen var det som om de inte varit ifrån varandra alls....de pratade, skrattade, tjoade osv osv osv.

                        

De ska träffas igen imorgon innan Ebba åker hem igen.

Det måste vara tufft att ha sin bästis på så långt håll...det är många gånger som Isabelle är ledsen och saknar Ebba...men då ringer de, skickar sms eller brev till varandra!

Själv är jag bortskämd med att ha haft min bästis Helena sen vi var ca 2 år!

                                     
Vi har alltid lekt, alltid gått i skolan ihop, tagit student tillsammans, samma kompisar, fortsatt vara bästa vänner även nu i vuxen ålder. Vi firar födelsedagar, högtider mm mm mmm mm....tillsammmans!
Det är så skönt att ha en allra bästaste bästis!
Vi umgås och ser varandras barn växa upp och bli stora...och nu i september ska vi bli faddrar åt lilla Maja...Helenas och Oskar lilla tjej.

                                        
Det är en stor känsla eftersom det är just Helenas lilla flicka.

Usch det blev lite sentimentalt svammel här känner jag...men ni fattar säkert hur jag menar.

Nu ska jag kolla kläder osv inför grisfesten i Dungen ikväll.
ha det bäst alla!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0