Väntan...

Påsken är över...den har flytit på...lite arbete och lite ledigt.

Alla knutor och stygn i huvudet är nu borta...så skönt!

Har varit hos tandhygienisten idag med mitt svullna tandkött (ont sen i fredags)...troligen en infektion!
Hon spolade och grejade...ont som sören....men men... fick köpa en speciall borste och en munhålegel som skulle hjälpa...får hoppas det för det kunde vara skönt att få sova en hel natt igen...hela helgen har jag vaknat 4 timmar efter sista alvedon dosen...upp och ta mer och försöka sova igen...så drygt!
Men förhoopningsvis ska det bli bra nu!

Nu går jag mest och väntar och väntar...skulle ju blivit faster i torsdags...men ännu har det inte hänt nått...tror att det blir på Mikaels (blivande pappa) födelsedag den 9 april... men vi får väl se!
Barnen längtar också efter att få en ny kusin... än så länge hae de ju bara en...lilla goa Emmy!

Hon kom till mig på påskafton och frågade : "Moster, din kamera henne?" I min väska, sa jag. " Fota Emmy!"  Haha...hon e´ bara mysig.



Emmy bus



Här har vi kusinskaran...just nu..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Aj,aj,,, Ont i tänderna är ingen höjdare precis. Den värken ger ju aldrig med sig, den bara mal och mal så att man kan bli tokig..Ny " bäse" på gång? Vad kul!/ Suss

2010-04-06 @ 17:09:19
Postat av: Maria

Ja det e drygt! Måste in och köpa mer panodil idag.

Det e min lillebror som ska bli pappa..spännande!

Kram

2010-04-07 @ 09:15:42
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0