Vad gör man???

I Morgon är det min födelsedag...

...Ska åka på en föreläsning kl 9-12 Mental coaching "Mera flyt från insidan och ut"...
sen måste jag städa och fixa för vi ska ha gäster på fredag och söndag...har mera som ska bakas osv osv osv...
har kryssat schemat på jobbet för att jag inte kan jobba då...

MEN så blir man ringd ikväll om en heldag i morgon...och jag säger att jag inte kan...tyvärr så är dagen full!
Så e´  det ju...det är inte alltid man kan fast att man har flyt!!!
Men sån ångest ...vill ju ställa upp...vet varför personen är hemma...och det gör så ont att inte kunna hjälpa till...ska man ringa ner och ändra ...slopa föreläsningen som man sett fram emot jättelänge????

Usch...nä men ibland måste man få säga nej....eller?

Vill tacka Susanne som läser min blogg för hennes recept på glutenfria sockerkakor...TACK TACK!
Sen har jag en lite undring...Anna och Susanne...kunde vara kul att veta er koppling till varandra...Anna och jag har ju gått i skolan ihop och Susanne ...vi läser varandras bloggar....lite kul sammanträffande tycker jag....ni behöver inte berätta...kunde bara vara kul!

ha en skön onsdag kväll ...här ska man sitta och har lite ågren till....FYYYYY!!!!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Känner igen d. E d ngn som e dålig på jobb? Kram

2010-04-28 @ 20:34:51
Postat av: Susanne

Visst är det en jobbig känsla att känna så, trotts att man skulle behöva vara ledig. Men det måste ju vara en ledningsfråga?? Det är väl chefen som skall se till att det finns vikarier så att ordenarie personal kan ha ledigt?? Nu har jag ett svar till dig på min blogg. / Kram Suss

2010-04-28 @ 23:40:05
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi har ju flyt på jobbet så vi får själva ordna in "vikarier" bland oss i ord.personal som flyter. Det brukar fungar bra men ibland så krånglar det! Tyvärr...

2010-04-29 @ 07:34:31
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0