Gått i ide...

Idetorka...snöat in....mm mm mm

Ja sen sist har det varit en dryg vecka.....jobbat, jobbat och jobbat....förra veckan hade vi hantverkare på jobbet...hela köket revs ner och nytt sattes upp!
Alltså totalt kaos!
Vi fick ta de boende med oss ut i cafeét och äta så gott som alla måltiderna där!
När vi skulle ha något på avdelningen var det bara till att hoppa in i förrådet och leta, leta,leta...saltkar...nä finns inte ...borta! En tesked...dom ligger där...eller kanske där!
Det är skönt att det är över!
Man var totalt slut i huvudet när man kom hem...somna på soffan kl 19 och Alexander undrade om jag inte skulle se på tv???

Nu e´det ny vecka...nya tag..köket är jättefint och allt är på plats igen!
Min huvudvärk har kommit tillbaka...det tackar vi för. Konstant trött...tråkig, orkar inget!
Jobbart idag, jobbar imorgon, ledig ons och torsd...SKA BLI SÅÅÅÅÅ SKÖNT!!!!!
På fredag jobbar jag kväll, då ska Isabelle på partaj och disco; Alexander ska till kyrkan med scouterna. Lördag jobb hela dagen sen blir det partaj för maj!!!!
Jag och 2 vänner ska till Malmö på dansgala med Scotts, Lasse Stefanz, Danne Stråhed mm mm...ska bli så kul!
Skulle jobbat delad tur på söndag med jobbar bara 16.30 -21.

Ja det var väl lite om denna tråkiga människans vecka...hoppas jag blir piggare av att vara ledig i två dagar...har planerat in att ta några långpromenader och bara njuta...men det har lovat regn...!!!!!
Men men...
Önskar alla en skön vecka!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0