Faster här!!!!!!

Idag har jag blivit faster!!!!!!!!!

3 minuter över 8 i morse så föddes lille William. 3900 gr och 49 cm lång.

 

han e´så kär...har redan hunnit träffa honom....

Ni ser att han har en mamma som inte går av för hackor!
Hon åker till BB, föder sin son, vilar lite, sen 6-7 timmmar senare så åker de hem!

  

Ja tänk att min lillebror har blivit pappa idag...man kan inte riktigt fatta det!
Så stolt han e´och det ska han va´ ...

sen finns det ju även en liten stolt bror också...Maximilian



Måste visa mina fina kort som jag gjorde åt dem ( jag tycker de blev fina)...

 

På den sista är en liten vers som jag skrev ihop en kväll när jag satt här hemma...

Du lilla barn!

Äntligen Du bestämt Dig,

För att titta ut!

Hej vännen,

Vad vi längtat efter Dig!

Pappa Din,

Stoltast i världen just nu!

Mamma Din,

Lyser mer än solen!

Bror Din, Maximilian,

Lär Dig allt han kan!

 

En trygg framtid är klar,

Med familj, släkt och vänner

Som vill lära känna Dig!

 

Så välkommen till Världen

William 

Och

Lycka till i livet

Önskar

Faster Maria

 



ja som Ni förstår så e´det en mycket stolt faster som sitter här och skriver just nu!
Imorgon jobbar jag hela dagen och så fyller ju den nyblivna pappan 27 år...

Ha det bäst alla....önskar en lycklig faster!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ett stort grattis till släktens nya lille gunsling. Visst är det förunderligt att alla små ben sitter på plats i barnets lilla hand? Det är ett under. Ja, där var det snabba "pucker". Men tröttheten brukar komma lite senare. Ibörjan går man på adrenalinet. Man är nästan lite "speedad". Kram på dig. / Suss

2010-04-09 @ 10:46:02
Postat av: Maria

Tack tack! Ja vi sa det oxå...det e lyckoruset nu....så härligt!

HA en skönhelg! Kram

2010-04-09 @ 17:29:03
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: ANna

Maria! Så fint skrivet =) Jag har också blivit faster, världens lyckligaste och jag grät när jag äntligen fick träffa den lille prinsen.(fick inte hälsa på BB och det var kejsarsnitt så de blev kvar ett par dagar) Kan heller inte förstå att min "flummige storebror" blivit pappa men han är helt fantastisk med Eli som han ska heta. Underbart att vara fastrar, att få skämma bort men också lämna tillbaka när det blir för intensivt ;) hehe. Kram på dig

2010-04-20 @ 08:26:59
URL: http://annasadlib.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0