Dansgala i Malmö!

Igår var vi då iväg...jag, Marina och Maria....


Jag jobbade 8-16.30, hem och fixa till sig sen hämtade Maria upp mig och så bar det iväg till Marina...18.30 köttfärspaj, sallad, vin , mys, prat....kan det bli bättre??

Arenan i Malmö...vårens dansfest!
Jaja...det var Scotts, Wisex, Lasse Stefanz, Danne Stråhed, även Thomas ( jury i dansbandkampen) var där.
Ganska kul kille ändå...spelade saxofon till Lasse S så Olle inte kunde sjunga (skrattade)...det va inte så vackert...haha...

Annars så var Scotts kanon som vanligt!!! Kommer lite dåliga foton sen...var svårt att få några bra för ljusets skull! Vi var inne och lyssnade på Danne Stråhed som ju är en så bra artist...mysig...kanonbra han me´!



Men sen övriga....WISEX...va????? De kunde lika bra blivit hemma. De sjöng bara en massa gamla låtar och hördes inte alls kul!
Sen Lasse Stefanz var inte alls i stöt som de brukar! Olle stod rakt upp och ner med handen i fickan och sjöng...var blek och såg allmänt "tråkig" ut..lite synd för annars e´de ju bra!

Sen själva arenan...ja jag vet inte...det var för stort...vi som stod och tittade vid scenen tog kanske upp en meter av dansgolvet...sen var där några meters mellanrum och sen kom dansarna!!! kändes väldigt opersonligt!
Tacka vet jag Kulla...och dit kommer ju killarna i sommar!!!! YES!!!!!! Kommer bli så bra!

Men för att sammanfatta kvällen så var det mysiga vänner, god mat, bra musik från 2 håll och sen resten..jaja...
men nu har vi sett dessa Scottar 1 gång i år...och fler ska det bli!

            
tyvärr inga bilder av Lillen som gömmer sig så bra bakom sina trummor! 

ha en skön söndag..själv ska man till 16.30-16! -21!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe, grabbarna Scott, de är bra att se på, det kan jag hålla med om annars så är jag inte så bra på dansmusik, men de är charmiga ;) Har du frikort? ;p ha en bra måndag, kram!

2010-04-26 @ 08:18:18
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Här är gänget med choklad i.Charmen håller fortfarande i sig. Lillen - han är inte lätt att få på bild, hehe. / Kram Suss

2010-04-26 @ 22:34:05
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0