31 år och så tacksam!

 
VILL BÖRJA MED ATT TACKA SUSANNE (SUSSIFARTEN) SOM GRATULERAT MIG PÅ SIN BLOGG, TACK TACK!!!

Ja,  31 år…och tänk så mycket man har att vara tacksam för!!!

Mina föräldrar Karin och Hasse för att jag finns… och kan leva mitt underbara liv!

Tack för allt Ni gjort och gör för mig!

3 syskon… Monica, Mikael och Martin som man har många barndomsminnen med...haha..de har fått stå ut med mycket..speciellt Monica tror jag bestämt!

1997 träffa jag Joakim…och se hur det gått! Isabelle föddes den 29 jan -99…vilken lycka … sötaste flickan i Gladsax, sen kom lille goe Alexander 20 dec -01…Gladsax egen charmör!

12 juli-2008 gifte vi oss…denna dagen kommer på delad första plats med barnens födslar…så lycklig man kan va!

Ja Joakim…My handy man…fixar allt… kan allt…han e´ bäst helt enkelt!

Släpper iväg mig överallt när jag ska ut och svänga de lurviga…hihi… med vännerna…det  e´ jag mycket tacksam  för men tyvärr dålig på att visa!!! Ska bättra mig… det får bli mitt födelsedagslöfte till dej!!!

2008 blev jag moster och gudmor till Tommarps tuffaste brud..Emmy…världens härligaste 2-åring!

Sen för inte så längesen…exakt 21 dagar sen blev jag faster till sötaste  William…så go…så go! Och där finns ju även bonusen i halvbror Maximilian snart 7 år…tror bestämt han blir dansare eller artist av något slag…vilka moves killen har…haha….

Sen har man ju alla underbara vänner runt sig, Helena och Oskar, Maria och Johnny, Maria och Johan, Rebecca, Marina, Erika, Susanne, …mfl mfl mfl….

Ja…listan kan bli så lång så lång…

Men idag e´jag en mycket lycklig och tacksam 31-åring…shit man börjar bli gammal!!!

     

                               

ha det bäst alla!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du har en äkta hälft som vet vad du vill ha ser jag!, haha. Rocka loss babe. Inte gammal då! Fortfarande ung. Man blir inte äldre än man känner sig. Grattis igen. Stor födelsekram på dig! / Suss

2010-04-29 @ 14:46:36
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja han e bra han!!!

Tack så mycket!

Nä jag känner mig inte särskilt gammal...bara på kvällarna nät jag somanr på soffan kl 20.00 haha

Ha det bra!

Kram

2010-04-29 @ 18:14:29
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0