Tråkig mamma!!!

VARFÖR BLIR MAN SÅ???...
TRÅKIG, TJATIG ... SUR...

Mamma städade igår, plocka undan efter dej...
amen som här ser ut...ställ rätt skorna...

TROR DJÄVULEN TAGIT ÖVER DELAR AV MIG ...
TRÅKMÄNNISKA!!!

Och så här ser hon ut, så varning om Ni stötter på henne :



Ja nu e´det tid för mig att köra till jobbet, har en hel jobbehelg att se framemot!
ha en skön helg alla!

Kram kram

  "En mor är inte en person att luta sig mot utan tvärtom någon som gör det möjligt för en att stå själv. Källa: Dorothy Caufield Fisher

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej igen! OOps, trodde det bara var jag som var en tjatig mamma (ialla fall enligt barnen)haha. Känner oxå att det bor en lite jä... i mig emellanåt. Den är svår att hålla istyr:). Har aldrig provat att ha högklackat när jag städar haha, men alla goda ting skall provas. Jobbar oxå helgen (Äldre boende), men först skall jag ta på mig klackarna och besöka Scottarna ikväll. Då är allt tjat glömt. Ha det bra./Suss

2009-09-04 @ 13:26:37
Postat av: Maria

Hoppas de funkade med klackarna och scottarna...ha en trevlig jobbehelg! kram

2009-09-04 @ 21:46:24
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0