morgon vid gyllebosjön

Tyckte det var så härligt höstväder när jag lämnade barnen på bussen....
skulle ta en morgonpromenad i byn...men körde istället till Gyllebosjön!
Mötte Helena och Hugo i bilen på väg dit...men sen kom det endast 2 bilar på hela tiden jag var där.
Så vackert, så lugnt, så skönt!

  

           


På hemvägen i Karlaby såg jag 3 rådjur springa över en åker...fick bara den ena på foto.



Ska äntligen ta tag i min tvättstuga idag...tvätten bygger berg längs väggarna...både smuts tvätt och nytvättat.
Och då tänkte jag passa på att se min favoritfilm P.S I Love you.


Så bra!!!!!!! SNYFT....efter 10 minuter...kan va skönt ibland.

Så dagens snygging blir helt klart Gerard Butler i P:S I Love You!!!!!




Ikväll ska vi planera lite.......

Ha en bra dag!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst kan stillhet och tystnad vara underbar om man själv har valt den. Tänk promenad, lugnt o stilla ,vind i bladen, solen skiner och till detta lite komp ifrån fåglarna. Efter detta så var du säker redo för att ta en dust med tvätten. Hoppas dagen blev bra. /Suss

2009-09-17 @ 00:26:49
Postat av: Maria

Ja HÄRLIGT, SEN STRÖK JAG HELA DAGEN. kRAM

2009-09-17 @ 06:33:25
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0