lördag: tjejkväll,scotts & tingvalla!!!!!

Då har lördagen äntligen varit!!!!!
Vi var 8 tjejer från jobbet....nästan... Erika fd.....
Förfest hos goa Marina!!!!!!

Vi åt gott, drack gott, det var skratt och hög volym...efter ett tag!
Lite singstar innan vi skulle åka!!!!

Tingvalla då......Scotts på scen...kan det bli bättre????
Det var fullt ös, vi dansade och sjöng....drack lite till...varmt som i en agaspis....
Inte många man kände i övrigt och inte så väldans mycket folk!
Men vi som var där....eller jag i varje fall....hade skitkul!!!!!
Träffade Scotts-Carro.....som gör allt för att vi andra ska bli uppdaterade. Skitkul!!!!

Lite bilder tar vi i stället för mitt tragg....

                         

Så har jag sparat de bästa bilderna till sist: FÖRLÅT HENRIK!!!!!






Ja, nu får jag nog ge mig med dessa foton...finns flera men men...

Nu e det då ny vecka och nya tag....
Jobbar 12-21 idag....Rebecca och jag ta upp 2 boende på resturang....för att sätta guldkant på vardagen som det så vackert heter.

Må väl alla!!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det såg ut att ni hade " klackarna" i taket! Singstar! Det skadar aldrig att sjunga upp sig haha. Och det flytande är bra för självförtroendet o stämbanden. Vad skoj att du träffade Carro. Det är en go tjej. Scotts - Där har man grabbar med "sug" i blicken :). / Suss

2009-09-28 @ 20:07:49
Postat av: Maria

Jo det va bara en så kanonbra kväll. Instämmer i allt du säger. Kram

2009-09-29 @ 19:42:37
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0