fixarsöndag!


Idag har vi fixat, donat och ordnat.

Fixat till en liten sak som kan bli kul om det blir så att det går att genomföra!
Planterat nya blommor i krukan vid ytterdörren...

Före:


Efter:



Handlat hem mat till nästa vecka...
Flyttat alla saker på ovanvåningen...från ena sidan till den andra...
Tagit upp hål i taket på Alexanders rum ...så golvläggningen kan fortsätta på övriga ovanvåningen...

   

 

Ja, ikväll känner man sig lite sliten...
ryggen fick lite stryk av alla bräder, bänkar, verktyg osv som flyttats omkring idag...
men men det får man ta...nu kan golvet läggas klart när snickaren har möjlighet.

Trevlig söndagkväll....här blir det nog snart soffan och en bra film om den stund...

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Att fixa till framför huset är alltid trevligt. Egentligen skulle vi höstat till i trädgården, men "gubben" och jag har vart lite sega haha (själv förvållat, Scotts) så det får stå över till en annan dag. Då river vi upp gamla växter och sätter ljung och lite annat grönt i urnorna. Att bo på en arbetsplats är inte kul, men det är roligare när allt blir färdigt. Hoppas filmen var bra! / Suss

2009-09-13 @ 21:52:46
Postat av: Maria

Ja det är kul att göra fint även ute. Nu har vi turen att kunna inreda uppe utan att det stör allt för mycket här nere....vi har ju vad vi behöver så det går fint. Då var det en trevlig helg förstår jag....nu e det bara 2 veckor till vi ska iväg till Tingvalla...ska bli så kul!!!! Jag vet inte hur filmen var....efter ca 10 minuter sa mannen till mig att sluta snarka...så nu är jag på väg i säng...ska bli skönt! Sov gott! Kram

2009-09-13 @ 22:28:28
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0