bloggtorka!

Ibland e´det lite svårt att komma på något kul att skriva...allt e´kanske inte kul det jag har skrivit heller.....jaja!
Just nu känns det som bloggtorka i Gladsax!!!!!!


Var på väg att bli en LITEN miss idag.
Har ju varit ledig hela dagen, fixat lite ärenden åt jobbet och åt mig själv.
Tänkte köra och träna kl 12.00 när de öppnade.....då hinner man träna en timme ca sen lagom till Alexander kommer med bussen..... men ojojoj vad denna mamman inte riktigt fått in rutiner och tider än....
På väg till bussen säger Isabelle till Alexander:
"- Då slutar du tidigt idag, skönt va?"
Och denna mamma kommer då på att det är ju onsdag...Alexanders buss kommer 12....okej ingen träning idag då nä.....vilken tur att hon sa det annars hade han fint stått vid Möllan och väntat på mig......men nu blev det ju inte så som tur va´!

Ikväll har vi haft kräftskiva på jobbet för de gamla....
Jättekul när det blir uppskattat...man går gärna in extra för en sån sak...bara att se ögonen lysa på de boende....då känner man att man idag gjort ett bra jobb. En liten guldkant på tillvaron som det så fint heter!

Ja ...nä....vet inte...inget annat kul....nä ...tror inte det....
Sov gott alla!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Man kan inte alltid ha det roligt. För hur skall man då kunna veta när man har kul om man aldrig har haft det tråkigt. Detta gäller nog både vuxna och barn. Förresten! Du skriver på ett kul o trevligt sätt. Kommer att "titta" in fler gånger. /Suss

2009-09-03 @ 09:28:15
Postat av: Maria

jo det e´så sant! Tack så mycket!

2009-09-03 @ 11:28:43
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: sussi

tjo baloo maria!!det kunde gått illa me lillepågen om du inte blitt påminnd..hahaha..aja man e itne mer än människa..;)jag har ju börjat städa nu tittat in två dagar o kollat efter daj men nej fick jag...när ska du jobba???kramis

2009-09-03 @ 14:35:07
URL: http://susannemars.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag jobbar imorgon fredag 12.30-21, sen hela helgen.

Kram

2009-09-03 @ 16:30:49
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0