Tisdag

Idag har jag jobbat den första dagen med våra nya tider...
alltså började jag 06.45 - 15.45.
Var riktigt mysigt att gå där själv och förbereda till frukosten...
koka gröt, fixa mackor, duka fint, tända lite värmeljus.
Blev dock inte att jag slutade när jag skulle..vi har varit på utflykt med alla boende och personal idag.
Lunch på Kärnhuset i Kivik, sen åkte vi och tittade på Äppeltavlan. Jättemysig dag och kanonväder.


Tavlan var jättefin i år.

När jag  kom hem blev det en runda upp på ovanvåningen där det hänt saker idag....regling påbörjad...barnens rum och förrådet klart....så kul!

   

Ja det går framåt nu....

Ikväll har jag varit på dagis...missade min städhelg i helgen...duktigt av den sammakallande i städgruppen...ger mig själv en liten klapp på axeln!!!!!!
Så det har städats toaletter och dammsugits, kastat papperinsamlingen...sen fick det vara för sen kom scouterna...

Ikväll börjar nya avsnitten av Desperate Housewives......och det måste ju ses!!!!!

Ha en bra vecka alla!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0