Redan uppe...

i måndags när eletrikern var här och fixade på ovanvåningen....
kom jag på att jag nog redan är uppflyttad....i fantasin i varje fall.
När jag går där uppe och tittar så går jag genom " dörrarna"...där hålen är....
Så i måndags då skulle vi komma fram till lite med uttagen på toaletten....
när det var klart går jag ut genom "dörren" ...
men Jonas eletrikern går rakt genom "väggen" ut i tv-rummet....
...jag blev bara helt....amen där kan du ju inte gå...där e ju väggen....
SVARET JAG FICK BLEV.... E´du utarbetad eller?????

Ojoj...jaja...men där ska va en vägg.....
Ja jag e nog redan klar där uppe..

Önskar er en trevlig onsdag!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, en elektrikare med humor. Du kan ju fråga honom om han fält ner toaringen efter sig ???

Då kanske han frågar: OM du har sökt för åkomma?? /Suss

2009-10-21 @ 22:42:19
Postat av: Maria

Haha..den va bra !

2009-10-21 @ 22:55:37
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0