Lite onödigt vetande om mig!

Förnamn: Maria I-K

Född: 29 april 1979

Födelsevikt och längd: 2980 gr och 49 ca kort....   var ett tag sen..

Vikt nu: haha..som om...

Bott som barn: i Tommarp

Syskon: Ja, en storasyster Monica och 2 småbrossor Mikael och Martin

Ögonfärg:  blå

Hårfärg: ??? råttfärgat, nu mörkbrun

Min familj: Joakim, träffades -97. raggningreprik: " jag har hus och bil" sen en litet knips i låret med istången...sen va jag såld! haha. 2 barn, Isabelle född -99 och Alexander född -01.

Bor: i villa. Inreder för fullt ovanvåningen.

Bästis sen barndomen: Helena, även gudmor åt Alexander

Ville bli när jag var liten: hårfrissa och mamma

Det jag blev när jag blev stor:  först barnskötare, sen mamma och sen undersköterska
 
Jobbar:  Ja, på en demensavdelning på ett boende i kommunen. 76% + 10 % flyt.

Fritidsintressen: familjen, vännerna, foto, pyssel, läsa, musik och dans.

Musiksmak: dansbandsnörd...som de flesta vet. Började med Arvingarna vid 13 års åldern....

Husdjur:  Kaninerna Ida, Alex, Troj och Plutten. Fiskar inne och ute.

Favoriträtt: grillat kött med en god sallad

Favoritförfattare: Danielle Steel

Favoritprogram: alla dessa såpor....Desperate housewives, Grey´s anatomi,...sen måste man ju titta lite på Idol, Körslaget, ensam mamma söker....

Favoritlåt: Angel med Robbie Williams

Favoritfilm: P.S I Love you

Favoritgodis: salta skruvar och gräddkola


Längtar efter: att få ovanvåningen klar

Saknar: min morfar som dog för 5 år sen

Stolt över: mina barn och att vara gudmor åt goaste busungen Emmy

Bästa årstid: Sommar

Storlek i skor: 38-39

Bästa jag vet: att umgås med familjen och vännerna

Värsta jag vet: oärliga människor

Person jag beundrar: Min morfar för han var full av humor och var varm och trygg.

Beroende av: Coka -cola





                        



Önskar alla en bra höstdag i regn och rusk!!!!
Själv e man ledig!!!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad roligt! Min stora tös fyller oxå år 29 April, fast född -92. Coca-cola.. den drycken slinker ner ca 22 liter per vecka (beroende, haha). Det skulle tandis veta! Vill bara lugna er andra med att, den enda som har dåliga tänder är jag i familjen. Det beror inte på colan utan andra faktorer.Jag började med Flamingo en gång i tiden haha. / kram Suss

2009-10-07 @ 18:17:18
Postat av: Maria

Fast både i colan och musik då alltså...hahaha.Kram

2009-10-08 @ 08:53:09
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0