längtan...upp....

Ja, det behövs inga ord...bara bilder

  


Alexander och hans kompis tog filt, spel och musik med sig upp....till hans "rum"... drog för luckan i taket och bara njöt av att vara ensamma .....
vi önskar nog alla att det snart ska vara klart....har alla våra egna ursäkter för att gå upp där uppe och filosofera!

Tankarna som snurrar hos mig för tillfälligt är...tapeter, gardiner,färger osv....det största problemet blir ju dock att komma överens !!!!!!!!
Jag vill ha roliga tapeter med mönster och färg...Joakim vill ha VITT!!!!!!!!!
Så det är nog tur att vi inte är klara än....så vi hinner förhandla lite båda två och mötas på mitten.

    bara lite förslag...

Något som jag tycker hade varit så kul att göra är...ett riktigt fint barnrum...men det e ju lite sent nu...men tänk att få tapetsera och möblera ett riktigt fint flick eller pojkrum, med en rolig tapet, möbler som passar till osv...så kul! Och hade man gjort det direkt när de var små så hade det ju varat i ca 6-9 år i varje fall innan det hade varit för mesigt....
jag tänkte att det kunde va ett projekt till min sladdis....men nu blir det ju ingen så jag får drömma om dessa rummen istället...

    

mina barn är ju på tok för stora för att göra ett tema i deras rum...tröttnar ju innan de e klart....

Ha en bra dag!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Våran "sladdis" är det bästa som hänt. Han var önskad ( 17 o 15 är tjejerna och Alex fyller 4 i nov. Du är inte för "gammal" än, var 39 när vi fick killen. Önska på om det inte finns några medicinska hinder.Alexander han önskar nog oxå att allt vore färdigt så att han kan stänga sin dörr. Stora som små behöver kunna stänga om sig när man vill vara ifred. Idag blir en ute dag i trädgården. Inget regn i Timmele idag (västergötland). Natten underbar. / Kram Suss

2009-10-05 @ 10:35:13
Postat av: Maria

Nä man ska kanske inte säga aldrig....men mannen är inte intresserad...och det känns att man blivit lite bekväm nu när de andra börjar bli stora och klarar sig själv....men vem vet!

ha en skön dag! Kram

2009-10-05 @ 11:08:54
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0