Helgen e´ slut....

Jag har varit helt ledig denna helgen! Så skönt!
Skulle göra så mycket....men i lördags hade jag en riktig slappedag....
tvättade några maskiner tvätt och diskade...sen var det bara slappa för hela slanten.
Låg på soffan och läste bok, halvsov i sängen med Alexander sidan om (hostig än)och Isabelle vid datorn...i sovrummet....
Satt vid datorn en sväng....vid 17.00 ringde det och vi fick middagsgäster...skitkul.
Men gissa vem som ångra sin slappa dag....in i duschen, in och handla, fixa till maten och röja det värsta....
Helmysig kväll och det blev en del planerat till festen på lördag!
Kom ihåg att ändra klockan oxå innan sänggående.

Idag söndag var Annelie och jag på shoppingtur till festen...servetter,ljus, dekorationer osv...
Vi blev mycket nöjda med våra inköp!!!!

Väl hemma fick jag världens ryck och satte igång att städa barnens rum...
Då för ett tag sen åkte ju det mesta av Alexanders saker in till Isabelle för att hålet skulle upp i taket...
har mest sett ut som ett förråd med saker intryckta längs väggarna och rakt ut i rummet...2 sängar, 2 skrivbord, 1 sekretär, 1 gardrob, 1 bokhylla....ja ni fattar nog..KAOS!!!!!!!
Men efter många timmars slit...sorternade, kastande osv så börjar det arta sig...vi ska ta det sista imorgon...då börjar ju HÖSTLOVET!!!!
Jag är helt ledig i morgon, tisdag har jag möte på jobbet 2,5 timme, onsdag 5 timmars jobb, torsdag 8 timmar och fredag 5 timmar....sen....
ska det fixas till fest....ska bli så kul!!!!!!
Men är lite orolig för min klädsel...måste prova klänningen igen en dag med strumpbyxor för att se om man verkligen kan visa sig bland folk...!!!!
Tror bestämt att barnen och jag ska inhandla en pumpa oxå imorgon.....

Nej minsann... nu ska jag bädda rent sängarna så jag kan krypa ner...känner att jag fått mycket gjort idag...ger mig själv en liten klapp på axeln.

Önskar att en trevlig halloweenvecka och höstlov (för de som har det)!!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0